آموزش برندینگ و بازاریابی اینترنتی

آموزش برندینگ و بازاریابی اینترنتی

آموزش برندینگ و بازاریابی اینترنتی

آموزش برندینگ و بازاریابی اینترنتی

آشنایی با سیستم آموزشی بلژیک و تحصیل در این کشور

عنوان: شرایط اقتصادی ترکیه و راه اخذ مجوز کار در این کشور

این مقاله در مورد زندگی درامریکا می باشد.

هر کشور با توجه به تاریخ و گذشته خود رسوم و فرهنگ خاص خود را دارد.علاوه بر آن در هر کشوری قوانینی برای برقراری آرامش و برابری در سطح جامعه وجود دارد.رعایت نکردن قوانین و یا اخترام نگذاشت به فرهنگ و یا اعتقاد یک شخص و یا یک جامعه  باعث بروز ناهنجارب در سطح جامعه می شود که با توجه به عمل انجام شده می تواند فرد متحمل جریمه و یا حتی محکومیت قضایی و زندان شود.مهاجرت امروزه به یک پدیده عادی در سراسر جهان تبدیل شده است.معمولاً به دلیل دور شدن از شرایط یا عوامل نامساعد دورکننده‌ای مانند فقر، بیماری، مسائل سیاسی، کمبود غذا، بلایای طبیعی، جنگ، بیکاری و کمبود امنیت مهاجرت می‌کنند. دلیل دوم می‌تواند شرایط و عوامل مساعد جذب‌کنندهٔ مقصد مهاجرت مانند امکانات بهداشتی بیشتر، آموزش بهتر، درآمد بیشتر، مسکن بهتر و آزادی‌های سیاسی بهتر باشد.با توجه به موج تازه پناهجویان در اروپا در اینجا بخشی از قوانین و آداب مهم در بلژیک را برایتان می نویسیم.

 رعایت آرامش در روز و شب

اگرچه برای بسیار‌ی‌ پیش می‌آید که پس از مدت‌ها دوستان، آشنایان و بستگان خود را ببینند و در خانه‌شان پذیرای آنان باشند، اما ایجاد سروصدای بیش از حد باعث برهم زدن آرامش همسایگان می‌شود. در بلژیک رعایت آرامش میان ۱۰ شب تا۶ بامداد اجباری است.

پرهیز از خشونت به کودکان
کتک کاری و توهین به کودکتان در بلژیک جرم به شمار می‌رود. تنبیه بدنی چه در محیط خانه و چه در محیط مدرسه به عنوان یک روش تربیتی پذیرفتنی نیست. در قوانین بلژیک آمده است: «پرورش عاری از خشونت جزو حقوق کودکان است. تنبیه بدنی، وارد آوردن فشارهای روحی و دیگر اعمالی که باعث هتک حرمت کودکان شوند، مجاز نیست».

رفتار با کودکان
در بلژیک مرسوم نیست کودکان همسایه را بدون اجازه پدرومادرش بوسید، آنها را نوازش کرد و به آنها شکلات و شیرینی داد، حتی اگر این کودکان احساس غریبگی نکنند.

تحصیل در مدرسه
کودکانی که به سن لازم برای تحصیل در مدرسه رسیده‌اند اجازه ندارند به جای رفتن به مدرسه در خانه بمانند یا حتی کار کنند. هنگامی که کودک به سن شش سالگی می‌رسد، باید در مدرسه نام نویسی شود و به‌طور مرتب نیز به مدرسه برود. هرگونه غیبت غیرموجه کودک بازخواست و جریمه و زندان پدر و مادر را بدنبال دارد.
دوران تحصیلات در مدرسه به طور معمول ۱۲ سال یا تا سن ۱۸ سالگی است. امکان اینکه کودکی در بلژیک به دلایل دینی از رفتن به مدرسه معاف شود، وجود ندارد.

تجاوز جنسی
رابطه جنسی با افراد زیر ۱۸ سال در هر حالتی و افراد بالای ۱۸ سال بدون تمایل، به زور و یا در هنگام مستی یا داشتن حالت غیرعادی طرف مقابل (برای نمونه پس از مصرف مواد مخدر) در بلژیک یک جرم است و «تجاوز جنسی» خوانده میشود هرچند که طرف مقابل رابطه جنسی همسر شخص متجاوز باشد.
 تجاوز جنسی در بلژیک تا ۲۰ سال زندان و گاهی حبس ابد در پی خواهد داشت.

چانه زدن نداریم
چانه زدن بر سر قیمت از آدابی است که در بازارها و فروشگاه‌های کشورهای خاورمیانه، آسیا و آفریقا مرسوم است و شاید برای برخی جزیی جدایی‌ناپذیر از خرید محسوب می‌شود. در سوپرمارکت‌ها و اکثر فروشگاه‌ها در بلژیک چنین کاری مرسوم و در بیشتر موارد حتی جایز نیست، اما در بازارهای مکاره و فروش اجناس دست‌دوم در این کشور -که توسط خارجی ها اداره میشود- چانه زدن را می توان دید.

در این مقاله درمورد راه های گرفتن اقامت کانادا اشاره ای شده است.

نکاتی مهم درمورد عمل جراحی بینی یا راینولوژی بدانید

عنوان: آشنایی با روش های متنوع کاشت ناخن

این مقاله درمورد کاشت مو می باشد.

وقتی فک ها و دندان ها به خوبی با هم چفت نشوند، درست صحبت کردن یا جویدن کار دشواری می شود. بسته به این که فک بالا چقدر از فک پایین عقب تر است  یا دندان های فک بالا تا چه اندازه روی دندان های فک پایین را می پوشانند، فک های غیرهم تراز می توانند بر زیبایی کلی صورت تاثیرگذار باشند. جراحی فک به صورت ترمیمی باعث بهبود ظاهر صورت  می شود،کارکرد بهینه را تضمین می کند و ناراحتی ناشی از مشکلات فک را تسکین می دهد. عمل فک علاوه بر اینکه در بهبود ظاهر افراد مفید می باشد، به عنوان درمان نیز در بعضی مشکلات بکار می رود. وقتی  مشکلات مرتبط با فک شما متوسط یا شدید باشد و با ارتودنسی نتوان آنها را برطرف کرد، عمل فک مورد استفاده قرار می گیرد.

جراحی ارتوگناتیک (واژه یونانی ارتو به معنای مستقیم و گناتوس به مفهوم فک است) یک جراحی یک فکی یا دو فکی به منظور جابجایی موقعیت فکین می باشد. توسط جراحی ارتوگناتیک روابط صحیح دندانی فکی و هارمونی صورتی ایجاد می گردد. هنگامی که فکین به جلو یا عقب، بالا یا پایین حرکت داده شده و یا چرخانده می شوند بافت نرم صورتی چانه، گونه ها، لبها و نوک بینی نیز به تناسب جابجا می گردند. بنابراین چنانچه فکین به درستی جابجا گردند یک هارمونی بین اجزاء صورت ایجاد شده و به نیمرخی زیبا می انجامد.بیماران ۱۸ تا ۴۵ ساله بهترین کاندید برای عمل فک هستند. جراحی فک بعد از ۱۸ سالگی انجام می شود زمانیکه به طور نرمال رشد فکین متوقف می گردد. عمل فک به ندرت برای کودکان زیر ۱۸ سال صورت می گیرد. درمان آنها محدود به ارتودنسی و اصلاح رشد فکین است.مراحل درمان برای انجام عمل فک سه دسته میباشد که مرحله اول آن درمان ارتودنسی قبل از عمل فک و مرحله دوم عمل فک و مرحله سوم ارتودنسی بعد از عمل فک میباشد.

برخی ناهنجاری ها که ممکن است نیاز به عمل فک داشته باشند عبارتند از :

اپن بایت شدید (فاصله بین دندانهای بالا و پایین هنگامی که دهان بسته است)

چانه کوچک

جلو بودن فک

تنگی شدید فک بالا

ضربه به صورت یا نقایص جنینی

مشاهده لثه بیش از حد هنگام لبخند زدن

ناتوانی در رساندن لب ها به یکدیگر بدون چروک شدن

در این مقاله درمورد عمل بینی گفته شده است

طراحی دکوراسیون پذیرایی های کوچک

عنوان: ایده های ناب برای دکوراسیون اتاق غذاخوری

این مقاله درمورد دکوراسیون داخلی می باشد.

اتاق غذاخوری و دکوراسیون داخلی این اتاق از مهم ترین نقاط در طراحیی دکوراسیون منزل به شمار می رود و شما میتوانید با ایده های ناب برای دکوراسیون اتاق غذاخوری طراحی بی نظیری برای اتاق غذاخوری داشته باشید. اتاق غذاخوری، مکانی است که همه اعضای خانواده دست‌کم یک بار در روز دور یکدیگر جمع می شوند. پس چه بهتر که آن را به محفلی گرم و فضایی دوست داشتنی تبدیل کنیم. در این مطلب در نظر داریم هر موردی برای تزئین اتاق غذاخوری لازم است برایتان یادآوری کنیم.
اصلی ترین گزینه اتاق غذاخوری، میز ناهارخوری است. هنگام خرید میز ناهارخوری مناسب باید به شکل و اندازه اتاق توجه داشته باشید و فقط به زیبایی میز فکر نکنید. میزناهارخوری میزی است که افراد برای صرف غذا دور هم جمع می شوند. به همین دلیل، رنگ، شکل و طرح این میز بسیار مهم است و باید سعی کنید با دیگر مبلمان خانه نیز جفت باشد.

میزهای مستطیل و گرد انتخاب های مناسبی برای همه زمان ها و مکان ها هستند. این میزها اصولا در همه اتاق ها جا می شوند و با هر دکوراسیونی جور در می آیند. میزهای گرد، مکالمه افراد را سرمیز راحت تر می کند. میزهای مستطیل نیز برای تعداد بیشتر مهمانان، فضای بیشتری دارد. دور میزهای مستطیل می توان صندلی اضافه کرد. اما میزهای گرد این قابلیت را ندارند.

کلی ایده برای اتاق غذاخوری

اتاق های ناهارخوری بی رنگ و رو را می توان با کمک میز ناهارخوری زیبا جلوه داد. برای این گونه اتاق ها بهتر است میزی متفاوت انتخاب کنید. به طور مثال، میزهای بیضی یا هشت ضلعی، به اتاق های ساده شخصیت خاصی می بخشند.

تناژهای رنگ آبی

آبی رنگی است که از تناژهای متنوعی تشکیل شده است، به طور کلی، آبی رنگی سرد محسوب می شود، اما کمتر کسی می داند که برخی از تناژهای آبی از سردی کمتری برخوردارند و یا حتی جز تناژهای گرم محسوب می شوند.

رنگ آبی فیروزه ای در دکوراسیون غذا خوری

فیروزه ای یکی از زیباترین تناژهای رنگ آبی است که نمی توان از دیدنش سیر شد و با تماشای آن احساس تازگی و شادابی نکرد. اگر به دنبال ترکیب رنگی شیک و خیره کننده ای هستید، آبی فیروزه ای را با قهوه ای شکلاتی همراه کنید. بهترین روش برای این کار این است که یکی از دیوارهای اصلی اتاق غذاخوری را آبی فیروزه ای کنید، برای میز و صندلی غذا خوری گزینه ای چوبی به رنگ شکلاتی تیره را انتخاب کنید و آبی تیره را در اکسسوری ها و جزییات دکوراسیونی فضا تکرار کنید.

ترکیب رنگ آبی و سبز ملایم در دکوراسیون غذاخوری

آرامشی به وسعت آسمان را می توان در دل خانه داشت و با همان آرامش به صرف غذا و گذران زمان کنار عزیزان پرداخت. یکی از دیوارهای اتاق غذا خوری را به رنگ آبی آسمانی رنگ آمیزی کنید و برای رسیدن به ایده آل ترین جلوه و احساس، آن را با سبز ملایم همراه و همنشین کنید.

در این مقاله درمورد دکوراسیون اتاق خواب کودک هم مطالب خواندنی وجود دارد

پنج حرکت زبان بدن که باعث می‌شود دیگران به شما اعتماد کنند!!!

عنوان: پنج حرکت زبان بدن که باعث می‌شود دیگران به شما اعتماد کنند!!!

این مقاله درمورد تفریح و سرگرمی می باشد

وقتی مکالمه‌تان مهم است،از این استراتژی‌ها استفاده کنید تا نشان دهید که قوی هستید و می‌توانید هرکاری انجام دهید.
1. چشم‌های باز و هشیار
چشمان شما،توجه‌تان را آشکار می‌کند.بنابراین اگر دارید کرک و نخ را از شلوارتان جدا می‌کنید و یا به‌دنبال راهی برای خروج از آن موقعیت هستید،نشان می‌دهید که حواس‌تان جای دیگری است و فرد مقابل را تحقیر می‌کنید.برای آن‌که بیشترین توجه را به طرف مقابل داشته باشید،اول از نظر فیزیکی وانمود کنید که توجه دارید تا واقعا توجه‌تان جلب شود.از چشم‌ها شروع کنید،ارتباط قوی برقرار کنید، و سپس برای موافقت و هم‌عقیده بودن سر تکان دهید و ابروهای‌تان را به علامت گوش دادن بالا ببرید،با این حرکات علاقه‌مند و هشیار به‌نظر می‌رسید.

2.خودتان را درآغوش بگیرید

حواس‌تان به بازوهای‌تان باشد.اگر بازوها پشت شما باشند،باشکوه و شاهانه و دور به‌نظر می‌رسید و اگر ضربدری روی سینه‌تان باشند کمی تهدیدکننده خواهید بود.برای آن‌که مانند یک رئیس جلوه کنید،بازوهای‌تان را باز و راحت بگذارید،حتی بندکردن انگشتان به یکدیگر و در جلوی شما،نشان‌دهنده تمرکز،راحتی و علاقه‌مندی شماست.
3. کشیده و سربلند باشید

شانه‌ها هم مهم هستند.اگرپشت‌تان را خم کنید و شانه‌های‌تان افتاده باشد،به‌نظر می‌رسد که با خودتان هم راحت نیستید و دیگران هم دلسرد و مایوس خواهند شد.برای آن‌که اعتماد و اطمینان را منتقل کنید،بازوهای‌تان را صاف و محکم نگه دارید.پاهای‌تان مقابل کسی که با او حرف می‌زنید باشد نه به سمت در و به‌سمت چیزی هم متمایل نشوید.ژست و قیافه قدرتمندانه را تمرین کنید- مانند قهرمانان دست‌ها را به کمربزنید و پاهای‌تان رابه شکل A نگه دارید-این ژست حتی پیش از شروع صحبت هم می‌تواند اعتمادبنفس‌تان را زیاد کند.
4. مثل آینه تقلید کنید

فرد مقابل‌تان چه‌کار می‌کند؟طرز ایستادن و رفتارش را تقلید کنید تا فشار روحی و تنش را دور کرده و ارتباط بگیرید.اگر او نشسته است، شما هم همان‌طور بنشینید.اگر ایستاده است، مانند او بایستید.تنظیم کردن ژست‌تان با دیگری می‌تواند حسن تفاهم و رابطه دوستانه ایجاد کند.
5. لبخند را فراموش نکنید

لبخند،به اطرافیان‌تان راحتی و آرامش می‌دهد و یعنی اینکه دارید به هدف‌تان نزدیک می‌شوید.لبخند به شما اعتمادبنفس می‌دهد تا به آن‌چه درذهن دارید برسید.

در این مقاله اشاره ای به اخبار بازیگران شده است

تدارکات برای برگزاری مراسم عروسی رویایی

عنوان: طریق لباس پوشیدن داماد قد کوتاه

این مقاله درمورد آرایشگاه عروس می باشد.

آلبوم عروسی پر از عکس های زیبا و به یادماندنی میتواند بهترین خاطره و یادآور روزهای شیرین برای هر عروس و دامادی باشد. آلبوم عروسی و ژست عکس عروس و داماد در آلبوم عروسی اهمیت زیادی دارد. ژست عروس و داماد چگونه باید باشد تا عکس های عروسی مان زیبا باشد ؟ تقریبا این سوالی است که چندین بار در ماه عزیزان با من تماس می گیرند و می پرسند به همین دلیل تصمیم گرفتم در این پست به بررسی این موضوع بپردازم و امیدوارم مورد پسند شما دوستان قرار گیرد
اطمینان دارم برای تمام عزیزان بسیار مهم است که عکس عروسی شان بسیار خاص و زیبا باشد به همین خاطر همه تمایل دارند از قبل برای عکاسی روز عروسی شان آماده باشند یکی از موضوعاتی که می تواند به بهبود و استایل عکس های عروسی کمک شایانی کند اجرای درست ژست (Pose) است اما قسمتی که اکثرا از آن غافل می شوند اجرای طبیعی و انتقال حس در ژست ها است .این نکات در مورد عکاسی عروسی را بخوانید تا سریعتر، هوشمندانه تر، عاقلانه تر و بهتر تصمیم بگیرید.

هر ژست (pose) باید علاوه به تغییر نوع ایستادن و یا حرکت شما ، تغییرات کلی در نوع نگاه شما را نیز به همراه داشته باشد . سعی کنید زمانی که ژستی را میگیرد درون آن حس غرق شوید و با تمام وجودتان آن را انجام دهید . در طول ژست گرفتن (pose) به هیچ چیزی به غیر از حال و هوایی که آن ژست انتقال می دهد فکر نکنید ، وظیفه عکاس حرفه ای راهنمایی و بر طرف کردن مشکلات حس گرفتن شماست که با کمی صبر و حوصله می توان بهترین نتیجه را از آن ژست گرفت.
 

عکاسی سنتی عروسی:
عکاسی قبل، هنگام و بعد از جشن عروسی قسمت هایی هستند که آلبوم عروسی را تشکیل می دهند. اکثر عکاسان مجالس عروسی فقط روی همین مراحل مرسوم تمرکز می کنند و برخی می خواهند همین مراحل را با ایده های جدیدی آزمایش کنند.

بسیار مهم است که بدانید انتظارتان از یک آلبوم عروسی چیست. از خیلی چیزها قبل و بعد از جشن می توان عکس گرفت. حتی برخی از زوج ها یک روز را بطور جداگانه (غیر از روز جشن عروسی) به عکس گرفتن اختصاص می دهند. تصمیم گیری برای این برنامه مربوط به زوج و عکاس عروسی می شود.

از مجلات عروس ایده بگیرید
یکی از بهترین منابعی که می توانید برای ژست عروس و داماد از آنها ایده بگیرید همین مجلات تخصصی عروس است در سراسر دنیا چاپ می شوند کافی است چند تا از آنها را تهیه کنید و صفحات آن را ورق بزنید و کلی ایده خوب بگیرید . سعی کنید عکس هایی را که دوست داشتید را علامت گذاری کنید و علاوه بر اینکه آن ها را روبه رو آیینه تمرین می کنید به عکاس عروسی تان نیز نشان دهید.

در این مقاله اشاره ای به انتخاب بهترین آتلیه عروس شده است.