آموزش برندینگ و بازاریابی اینترنتی

آموزش برندینگ و بازاریابی اینترنتی

آموزش برندینگ و بازاریابی اینترنتی

آموزش برندینگ و بازاریابی اینترنتی

پیشنهاداتی برای کیک مراسم عروسی

عنوان: پیشنهاداتی برای کیک جشن عروسی


تکنیک های انتخاب آتلیه عروس نکات مهمی را در مورد نحوه اتنخاب آتلیه به شما عروس و داماد خوشبخت معرفی میکند.



انتخاب کیک عروسی از مهمترین نکات در برگزاری مراسم عروسی است و سفارش بهترین کیک عروسی بسیار اهمیت دارد.

کیک به دلیل آسیب پذیری اش ریسک بالایی دارد و خطر خراب شدنش پیش از رسیدن به مراسم کمی کارش را سخت می کند. سعی کنید که یک شیرینی فروشی را پیدا کنید که حمل کیک را قبول کند و در محل مراسم کیک را به شما تحویل دهد.دکیک کیلوئی سفارش داده می شود و تزئینش را از آلبوم انتخاب می کنید.

فقط در مورد آلبوم توصیه می کنم که کیک را از عکس هایی که خودشان گرفته اند انتخاب کنید و اصلا از صفحاتی که از ژورنال انتخاب نکنید چون نمی توانند به زیبایی ژورنال تزئین کنند و ممکن است کمی سرخورده شوید.

انتخاب شیرینی مناسب برای عروسی

غیر از کیک عروسی، شیرینی هم جزو جدایی‌ناپذیر میزهای پذیرایی می باشند ولی این‌که این شیرینی‌‌تر باشد یا خشک به سلیقه و تمایل میزبان بستگی دارد. شیرینی تر به دلیل نقل و انتقال و نگهداری بسیار دشوار و دردسر آفرین معمولا برای مراسم ازدواج سرو نمی شود. کمتر خورده میشود و در مجلس عروسی به دلیل وجود کیک در کنار آن، استقبال کمی از شیرینی تر می‌شود.

اما شیرینی خشک تنوع بیشتری دارد و می‌تواند هر نوع سلیقه‌ای را راضی کند. حمل‌ونقل آن خیلی آسان است و نیازی به نگهداری در یخچال ندارد. البته کمی سنگین است و ممکن است با توجه به وزن، تعداد کمتری را شامل شود که این مورد هم با مشورت با قنادان کاملا قابل حل است. شما برای برنامه‌های روز آینده نیازی به سفارش مجدد ندارید و می‌توانید از باقی مانده آن برای پذیرایی مجدد استفاده کنید.

شیرینی محلی انتخابی خوب برای جشن عروسی شما ( وابسته به سلیقه شخصی )

ممکن است ترجیح دهید از شیرینی های محلی خودتان در مراسم استفاده کنید. این رسم خیلی خوب می باشد و می تواند مراسم شما را برای مهمانانتان جالب تر کند. معمولا از کلمپه، باقلوا و شیرینی های سنتی نظیر آنها در مراسم استفاده می کنند و اگر به عنوان شیرینی دوم باشند، به تک‌تک مهمانان تعارف خواهند شد.


کیک عروسی از کیلوئی ۶۵۰۰ تومان تا ۱۰۰۰۰ تومان قیمت دارد که هزینه حمل و گل آرائی - در صورت لزوم - جدا گانه محاسبه می گردد. و برای هر مهمان حدود ۱۰۰ گرم سفارش دهید و حتی اگر کمتر هم شد بهتر است چون کیک خورده نمی شود و باقیمانده اش هم کلی جا می گیرد.


عکسهای زیادی ببینید

برای انتخاب گزینه ای دلخواه، هزاران عکس از کیکهای عروسی ببینید. در صورتی که مدل خاصی در ذهن دارید، عکس های شبیه به آن را از مجلات و یا اینترنت تهیه کرده و یا نمونه ی آن را روی پارچه کشیده و به صورت الگو قیچی کنید. دقت کنید که کیکتان حتماً با سلیقه تان جور باشد و با تزیینات داخل سالن هماهنگی داشته باشد. شما می توانید از رنگ های به کار رفته در تزیینات مجلس عروسی خود گرفته تا سالن پذیرایی و حتی یراق های به کار رفته روی لباس عروسی برای سفارش کیک ایده بگیرید. برای عروسی هایی که در تالار برگزار می شود، بهتر است از کیکهای چند لایه با تزیین فوندانت و یا کیکهای مربع شکل که با روبان تزیین شده استفاده کنید. در صورتی که ذائقه ای شیرین دارید، یک کیک شکلاتی که با کرم کره ای و خرده های پسته پوشانده شده، انتخاب مناسبی می تواند باشد.

نکته: فوندانت، نوعی خمیر تزیینی برای روکش کیک است که با پودر قند و ژلاتین درست می شود که رنگ پذیری خوبی هم دارد و برای تزیینات مرتب و قالبی بر روی کیک استفاده می شود؛ اما طعم خیلی خوبی ندارد. در حالی که کرم کره ای طعم فوق العاده ایی دارد، اما نمی توان آن را مثل فوندانت، قالبی و ترو تمیز در آورد و یا به آن رنگ اضافه کرد.

البته می توان از هر دوی آنها برای تزیین روی کیک استفاده کرد. بدین صورت که یک قناد ماهر در حالی که روی کیک را با کرم کره ای پوشانده، می تواند لایه ای نازک از فوندانت را به صورت منظم روی کیک پخش کند. به این ترتیب، کیک شما ظاهری عالی خواهد داشت و در عین حال طعم کرم کره ای هم در دهان شما احساس خواهد شد.

 در روز برفی فصل زمستان عکاسی عروسی میتواند یک ایده بسیار زیبا و رمانتیک برای ژست عکس عروس و داماد باشد.

 مراسم عروسی- آتلیه عروس- آتلیه عروس

 

تحلیل انواع کاندوم های ایرانی و شناختن مرکزهای خرید اجناس زوج ها

تحلیل شکل های کاندم های میوه ای و پرداختن به مراکز خرید اجناس زوج ها

در همین راستا آموزش زیر که به توضیح انواع کاندم و روش های کاندم می پردازد را مطالعه کنید

-کاندوم ها درشکل ها، رنگ ها، طعم و بو، بافت ها و اندازه هایی متنوع ارایه می شوند که می توانند لذت در نزدیکی را افزایش دهند.

-استفاده از کاندوم بسیار ساده است. تنها با کمی تمرین در مورد نحوه استفاده صحیح از آن شما قادر خواهید بود از لذت ارتباط جنسی با اطمینان خاطر کامل بهره ببرید.

-کاندوم را تنها در موقع نزدیکی باید استفاده کرد. بر خلاف دیگر راه های پیشگیری که شما بایستی زمان مصرف و نوع استفاده از آن ها را مد نظر داشته باشید.

-استفاده از کاندوم در مردانی که انزال زودرس دارند مفید بوده است و سبب تاخیر انزال و در نتیجه حفظ غرور میشود.استفاده از کاندوم روشی ارزان بوده و استفاده شخصی از آن نیز راحت میباشد و احتیاج به راهنمایی زیادی ندارد.بعلاوه هرگاه لازم باشد میتوان همراه سایر روشهای دیگر جلوگیری، استفاده کرد، مانند چند ماه اول وازکتومی. بعد از قطع مصرف آن نیز میتوان حاملگی را ایجاد نمود و بدین ترتیب فاصله دلخواه سنی را بین فرزندان ایجاد نمود.

هر کاندوم برای یکبار مصرف است و قبل از مصرف لازم است به تاریخ انقضای آن توجه نمود و اگر از تاریخ آن گذشته است، از مصرف آن جدا خودداری کرد.

جنس اکثر کاندومها لاتکس است که جنس ارجح و مرغوب میباشد با اینحال در بازار کاندوم های دیگری هم وجود دارد که بهتر است مصرف کنندگان نسبت به این مسئله هوشیاری لازم را داشته باشند.

به این دلیل که هم نازکتر و هم مقاومتر و هم احتمال سرایت بیماری و ویروس در آنها کمتر است.البته گاهی بعضی خانم ها نسبت به کاندومهای لاتکس دار حساسیت دارند که در این حالت بهتر است از کاندوم بدون لاتکس استفاده شود. از نظر اینکه از چه اندازه ای استفاده شود معمولا همه از انواع متوسط و معمولی استفاده میکنند ولی این مسئله در کشورهای دیگر به دلیل فرهنگ بالای مصرف تفاوت میکند ومصرف کنندگان ترجیح میدهند از اندازه های متناسبتری استفاده کنند.

پس مقاله بالا که به توصیف انواع کاندم و مدل های خرید کاندوم می پردازد را مطالعه کنید

خرید کاندوم - خرید کاندوم

اثر روشنایی منزل در طراحی دکوراسیون

تاثیر نور منزل در دیزاین دکوراسیون

تاثیر روشنایی منزل در طراحی داخلی بسیار زیاد است و روشنایی منزل به زیبایی دکوراسیون منزل و فضای خانه شما شما کمک میکند.

استفاده از  لامپ ال ای دی در دکوراسیون داخلی منزل اهمیت فوق العاده ای از لحاظ زیبایی ،روشنایی بیشتر و مصرف کمترانرژی و برق  دارد.

اگر شما خانه کوچکی برای زندگی دارید، حتما به این فکر هستید که با محدودیت فضایی که دارین، چطور میتونین دکوراسیون خانه کوچک خودتون رو جذاب تر کنین. در واقع وقتی که خانه کوچک هست، دکوراسیون داخلی بیشتر مورد توجه قرار میگیره و به چالش کشیده میشه. این موضوع ممکنه در شما دلهره ایجاد کنه. در این مطلب میخوایم بهتون کمک کنیم با راهکارها و ایده هایی بتونین دکور زیباتر و جذاب تری داشته باشین. و پیشنهاد میکنیم شما هم در دکوراسیون خونه تون تجدید نظر کنین و با پیشهادهای ما و سلیقه خاص خودتون بهبودش بدین.

برای انتخاب مبلمان در دکوراسیون خانه کوچک بهتره مبلمان مربع شکل رو انتخاب کنین و مبلمان های گرد و منحنی رو انتخاب نکنین. مبلمان مربعی چند حسن داره. اول از همه اینه که حالت جمع و جور تر و منظم تری داره و به خلوت نشون دادن فضا کمک میکنه، پس برای یک خانه کوچک بهترین انتخابه. دوم اینکه عمومی تر هست و به راحتی میشه با محیطهای مختلف هماهنگش کرد و چشم رو خسته نمیکنه و سوم اینکه حالت مدرن تری داره و بسیار زیباست.

کنج آشپزخانه یادتان نرود!

 فکر می‌کنید این میز بزرگ غذاخوری که در داخل آشپزخانه قرار گرفته در خانه‌ای با چه متراژی بوده است؟ اگر فکر می‌کنید در یک خانه بزرگ بوده باید بگوییم که سخت در اشتباهید. این میز در آشپزخانه‌ای شش مترمربعی قرار دارد. نکته اینجاست که در این فضا به خوبی از کنج و نیمکت‌ها استفاده شده است؛ نکته‌ای که خیلی از ما حداقل در باره آشپزخانه مان از آن غافلیم. این مساله در آشپزخانه‌های کوچک اهمیت بیشتری پیدا می‌کند به‌خصوص وقتی که در خانه فضایی برای قرار دادن میز غذاخوری نباشد.

فرش کوچک نیندازید!

پهن کردن یک فرش و قالیچه بزرگ در اتاق کوچک اصلا ترسناک نیست. پس اگر زمانی یک فرش شش متری دیدید و خوش‌تان آمد حتما برای اتاق شش متری‌تان بخرید و نگران حرف و حدیث دیگران نباشید. پهن کردن فرش‌ها به صورت دیوار به دیوار یا قول خودمانی کیپ تا کیپ توهم بزرگ بودن اتاق خواب به بیننده می‌دهد به‌خصوص اگر با رنگ‌های خاص و طرح‌های متفاوت همراه باشد.

سقف های کاذب را فراموش نکنید!

 شاید به نظر کمی قدیمی بیاید اما مهم این است که در خانه چطور جواب دهد؛ منظورمان آرک و قاب‌های سقف است. این روزها شاید کمتر کسی در خانه‌اش از قاب و آویز‌های سقفی استفاده کند. در خانه‌های بزرگ که البته این قاب‌ها نمای خوبی دارند اما در خانه‌های کوچک کسی سراغ‌شان نمی‌رود در حالی که با قاب‌های خاص به شکل فرورفته و برآمده می‌توان سقف اتاق را بلندتر و عمیق‌تر نشان داد و در نتیجه فضا را کمی باز کرد. یک نکته هم این وسط یادتان باشد؛ داشتن یک میز گرد در زمان نصب سقف کاذب حسابی خانه را مجلل می‌کند. امتحان کنید!

 دکوراسیون - دکوراسیون - دکوراسیون داخلی 

یادگیری ساخت وبلاگ در سایت های ایجاد وبلاگ خارجی با ساده ترین روش

یادگیری ساخت بلاگ در سایت های ایجاد وبلاگ متفاوت با ساده ترین روش

در این آموزش قصد دارم شما را با نحوه ایجاد وبلاگ در یکی از بزرگ‌ترین سایت‌هایی که خدمات وبلاگ را ارائه می‌دهند آشنا کنم. سرویس‌های مختفی مثل Persianblog.ir ، blogger.com ، mihanblog.com و ... وجود دارند، اما ما بلاگفا را به دلیل امنیت، ساده‌تر بودن دامنه و مهم‌ترازهمه، بالاتر بودن رتبه آن نسبت به دیگر سایت‌ها، ترجیح می‌دهیم.
برای ساخت وبلاگ، مراحلی را که در این آموزش گفته شده است به ترتیب انجام دهید:
- ابتدا وارد سایت بلاگفا شوید . اگر آدرس آن را نمی‌دانید از طریق لینک زیر این کار را انجام دهید:


View Results این عبارت هنگامی نمایش داده میشود که به بازدید کنندگان اجازه ی دیدن نتایج نظر سنجی داده شود دیدن نتایج قبلی
Thank you for voting! بعد از انتخاب گزینه توسط کاربر نمایش داده میشود البته اگر امکان انتخاب مجدد را توسط یک کامپیوتر برداشته باشید با تشکر از شرکت شما در نظر سنجی
Return To Poll باز گشت به نظر سنجی برای انتخاب مجدد اگر امکان انتخاب مجدد را توسط یک کامپیوتر برنداشته باشید بازگشت به نظرسنجی برای انتخاب مجدد
Other: اگر به کاربر این امکان را بدهید که نظر خود را اگر غیر از گزینه های شماست وارد کند نمایش داده میشود دیگر
Thank you, we have already counted your vote. اگر به هر کاربر اجازه فقط یکبار شرکت در نظر سنجی را بدهید و او بخواهد دوباره انتخاب کند این عبارت نمایش داده میشود با تشکر .شما امکان شرکت مجدد در نظر سنجی را ندارید
Total Votes: در مقابل این عبارت تعداد کل کسانی که در نظر سنجی شرکت کرده اند برای هر نظر سنجی نمایش داده میشود تعداد کل نظرها
votes این عبارت تعداد انتخاب هر گزینه را در مقابل خود آن گزینه نمایش خواهد داد تعداد انتخاب این گزینه







Poll Closed اگر نظرسنجی را  پایان دهید این عبارت به نمایش در میاید نظرسنجی خاتمه یافت
Vote عبارتی که کاربر به منظور ارایه نظر خود به شما روی آن کلیک میکند ارسال انتخاب
Please choose an answer first! اگر کاربر بخواهد بدون انتخاب هیچ گزینه ای در نظر سنجی شرکت کند این عبارت نمایش داده میشود لطفا ابتدا گزینه ی مورد نظر را انتخاب کنید
Comments اگر به کاربران اجازه ی گزاشتن کامنت بدهید نمایش داده میشود نظرات
پس از شخصی سازی عبارات بر روی عبارت  save and continue کلیک کرده تا زبان شما برای نظرسنجی تان ساخته شود





بعد از آن نوبت ساخت خود نظر سنجی است برای این کار از همانزیر منوی عبارت polls در بالای صفحه روی گزینه ی Greate a poll کلیک کنید و در قسمت Please enter your poll question here سوال خود را حداکثر تا 160 کاراکتر وارد کنید
و در قسمت Enter your answers here میتوانید گزینه های نظر سنجی را وارد نمایید که کاربر مجاز به انتخاب آنها میباشد به جای عبارتهای Answer 1 میتوانید اولین گزینه و به جای عبارتAnswer 2 دومین گزینه ی خود و ... را وارد نمایید شما میتوانید به کمک آیکنهایی که در سمت چپ و راست هر گزینه وجود دارند اعمال مختلفی مانند جابه جا کردن گزینه ها، اضافه کردن گزینه ی بیشتر ، کم کردن از گزینه ها و حتی استفاده از عکس از داخل کامپیوتر شما و استفاده از فیلمهای youtube (یوتاب در داخل ایران فیلتر میباشد) به جای گزینه ی نوشتاری را انجام دهید با کلیک  گزینه ی add a new answer نیز میتوانید گزینه ی جدید برای سوالتان ایجاد کنید در زیر این دکمه هم سه گزینه وجود دارد گزینه ی اول Multiple Choice میباشد که با تیک دار کردن آن به کاربر اجازه خواهید داد که اگر مایل بود چندین گزینه را همزمان انتخاب کند مثال: و اگر آنرا تیک دار نکنید کاربر تنها قادر به انتخاب یک گزینه از میان چندین گزینه خواهد بود مثال:


گزینه ی بعدی که میتوانید تیکدار کنید یا نکنید Randomize Answers است که تیکدار کردن آن باعث خواهد شد که پس از هربار بارگزاری نظر سنجی جای گزینه ها بطور تصادفی برای کاربر عوض شود و من پیشنهاد میکنم که اگر قرار است بین گزینه ها عدالت رعایت شود مانند انتخاب یک نفر از بین چند نفر (چند نفر که در حال رقابت با هم هستند و برای تک تک خود گزینه ها اول شدن در نظرسنجی مهم است) این گزینه را فعال کنید و اگر مثلا قرار نظر مخاطبین سطح موضوعی را انتخاب کنند ( مثلا گزینه ها شامل عالی - خوب - ضعیف - بد باشد)این امکان را فعال نکنید (البته اینها نظر شخصی بنده هستند و شما میتوانید کامل سلیقه ای عمل کنید)
بعد از گزینه ی randomize answers  گزینه ای با عنوان(Allow Other (allows users to enter their own answer وجود داردکه فعال کردن آن موجب میشود که گزینه ای تحت عنوان otherیا اگر زبان را طبق کلمه ی پیشنهادی من شخصی سازی کرده باشید گزینه ی " دیگر "به آخر گزینه ها اضافه شود و در صورتی کاربر آنرا انتخاب کند کادر تکست باکس کوچکی فعال میشود تا کاربر نظر شخصی خودش را که در بین گزینه های پیش فرض نیست در آن کادر وارد نماید و در صورتی که این گزینه غیر فعال باشد کاربر فقط قادر است از بین گزینه های که شما قرار میدهید یکی را انتخاب کند

ساخت وبلاگ

گل آرایی ماشین عروس

لباس مجلسی منحصربفرد




تکنیک های آرایشی برای جوانتر شدن صورت به شما در زیباتر شدن و جذابتر شدن صورت و آرایش چهره تان کمک میکند.

تنها با چند ماده آرایشی و چند تکنیک خاص صورت تان را جوان کنید و حداقل ۱۰ سال جوان تر به نظر برسید، البته اشتباه نکنید منظور آرایش زیاد نیست؛ منظور گریمی است که فقط ایرادها و نشانه های پیری را از روی صورت پاک می کند و اصلا جلب توجه هم نخواهد کرد. ۳۰ سالگی برای خانم ها از آن سن های مرزی است. تعداد زیادی از خانم ها در اوایل دهه سوم زندگی شان دچار بحران می شوند و احساس می کنند که در حال سپری کردن دوران جوانی و ورود به دنیای میانسالی هستند، خیلی از خانم ها سراغ جراحی های زیبایی و درما ن های جوان کننده می روند تا بتوانند اثر گذشت زمان را از روی چهره خود پاک کنند و جوان تر از سن شان به نظر برسند.

اما هستند خانم هایی هم که به هر دلیل تمایلی به انجام جراحی های زیبایی ندارند، مثلا ممکن است نخواهند هزینه زیادی بکنند یا از عوارض چنین جراحی هایی می ترسند یا... حتی ممکن است جراحی کرده ولی نتیجه مطلوب شان را نگرفته باشند. اما شکی در این وجود ندارد که همه با زیباتر و جوان تر شدن مشکلی ندارند و از اینکه بتوانند بدون دردسر چهره ای جوان تر داشته باشند، استقبال هم می کنند. اما جوان شدن بی دردسر یعنی چه؟

 از کانسیلر درست استفاده کنید

با بالا رفتن سن، ناحیه دور بینی و گوشه چشم تیره‌رنگ می‌شوند. راه چاره استفاده از کانسیلر در این دو منطقه است. می‌توانید از کانسیلر لانکوم استفاده کنید. احتیاجی نیست که روی نیم‌دایره‌های زیر چشمتان هم از کانسیلر استفاده کنید. روی خط خنده‌تان هم هرگز کانسیلر نزنید. فقط همان دو منطقه! لینتر می‌گوید: خانم‌ها معمولاً کانسیلری انتخاب می‌کنند که یک یا دو شماره از پوستشان روشن‌تر است ولی این کار اشتباه محض است چون رنگ روشن‌تر نواقص و چروک‌ها را بیشتر نشان می‌دهد. آیا نمی‌دانید کانسیلری که استفاده می‌کنید چقدر روشن است؟ پس یک سلفی بگیرید!

زیر ابروهایتان را روشن کنید

مارنی برتون توصیه می‌کند که یک ردّ کوچکی از کانسیلر زیر ابرویتان بکشید تا چشم‌هایتان باز و بیدار شوند. او می‌گوید: از اکلیل و سایه‌های براق بپرهیزید؛ مخصوصاً در طول روز، خط باریکی از کانسیلر مدادی زیر ابرویتان بکشید و از انگشت یا قلم‌مو هم استفاده نکنید. برتون کانسیلر مک را پیشنهاد می‌کند.

رژلب براق بزنید

برتون پیشنهاد می‌کند که از یک برق لب رنگی استفاده کنید تا لب‌های روشن و جذابی داشته باشید و جوان‌تر دیده شوید. برتون این برق لب‌ها را به رژلب‌های مات ترجیح می‌دهد و محصول اینگلات را پیشنهاد می‌کند چون معتقد است خیلی از محصولات امروزی فرمولی شبیه این ندارند.

لک ها را به راحتی از بین ببرید

 

با افزایش سن روی پوست لک های زیادی به وجود می آید که به زیبایی آن لطمه وارد می کند و پوست را پیرتر نشان می دهند اما شما می توانید با چند کرم ساده این لک ها را بپوشانید ( البته توصیه می کنیم مشکل لک ها را با یک متخصص پوست هم در میان بگذارید ).

برای کسانی که نگران چهره شان برای روزعروسی میباشید میتوانید با پیداکردن آرایشگاه عروس معتبر ومشاوره باآرایشگر برای بهتر و جوانتر به نظر رسیدن در مراسم عروسیتان کمک بگیرید

اگر لک قرمز باشد : باید رنگ فون با پایه رنگ سبز استفاده کنید و بعد روی رنگ فون زمینه، کرم پودری رنگ پوست تان بزنید.

اگر لک بنفش باشد : به وسیله رنگ زرد گرفته می شود یعنی باید کرم پودر شما پایه زرد داشته باشد.

برای کبودی زیر چشم : کمی قرمز و نارنجی را با هم مخلوط کرده و زیر چشم بزنید.

خال و لک سیاه : با فوندیشن و کرم گریم می توانید آن را بپوشانید. بهتر است با انگشت کرم گریم را کاملا پخش کنید تا خط فاصله ای ایجاد نشود و صورت ۲ رنگ نشود.

برای پوشاندن لک های بزرگ : بعد از زدن فوندیشن کرم گریم، مواد پوشاننده را روی لک بمالید و مجددا لایه نازکی از فوندیشن را روی آن بزنید و سپس تمام صورت را به طور یکنواخت پودر بزنید.

 آتلیه عروس  -  مراسم عروسی -  مراسم عروسی