آموزش برندینگ و بازاریابی اینترنتی

آموزش برندینگ و بازاریابی اینترنتی

آموزش برندینگ و بازاریابی اینترنتی

آموزش برندینگ و بازاریابی اینترنتی

منافع مالی پلی کربنات و کاربردهای آن در طراحی داخلی

صرفه مالی پلی کربنات و کارکردهای آن در دکوراسیون داخلی

از جمله سود های پوشش پلی کربنات به جای کریستال هزینه مناسب تر و نیز جرم سبک تر آن است. همچنین استقامت زیاد آن در مقایسه با پلاستیک باعث تقاضای روزافزون آن به عنوان پوشش در صنعت گلخانه گردیده است. پوشش پلی کربنات سوله اغلب جهت پوشش قسمت‌های جلو، عقب و نیم دایره‌های مربوطه و یا کناره‌ها و سقف گلخانه درصورت تقاضای مشتری درنظرگرفته می‌شود. ورقهای پلی کربنات گنبد جایگزین مناسبی برای شیشه بوده و باعث صرفه جویی در انرژی می‌شوند. بطوریکه پلی کربنات دیواره در تابستان از ورود گرما به داخل جلوگیری کرده و در زمستان مانــــع خروج و هـدر رفتن گرمــــــای داخـل می‌شوند.

صرفه اقتصادی پلی کربنات و کاربردهای آن در دکوراسیون داخلی

ساخت تم سایت به شکل مناسب قسمت 2

این مقاله بدست پایگاه طراحی سایت اراک گردآوری گردیده است.

استفاده از تم تارنمای به صورت بهینه بخش 2

ساخت تم Responsive

یکی از مسائل اساسی که نیاز است به هنگام طراحی template مد نظر شما قرار داشته باشد استفاده از کدهای html و css است. یکی از بهترین روش های ساخت قالب استفاده از قطعه کدهای اچ تی ام ال و همچنین شیوه نامه های آبشاری میباشد. دلیل اصلی استفاده از اچ تی ام ال و css سرعت بالای آنها است و تمی که از این طریق کد نویسی میشود به طور قطع از سرعت بارگذاری مناسبی بهره مند است به علاوه اعمال تغییرات در قالب نیز برای صاحبان وب سایت بسیار آسان خواهد بود. کدهای html به همراه css میتواندتم مد نظر شما را با سرعت بارگذاری مناسب آماده کند.

استفاده نکردن از ادوب فلش در تم

یکی از مسائل اساسی در دلایل به کارگیری نکردن flash سنگین بودن حجم flash میباشد. هنگامی که حجم وب سایت شما افزایش یابد قطعا سرعت بارگذاری صفحات شما کم میشود که این مسئله سئو وب سایت شما را دچار مشکل مینماید . از طرفی flash وب سایت شما را تبلیغاتی نشان میدهد زیرا دید اکثر بازدیدکنندگان از فایل های ادوب فلش ، تبلیغات است.

این مطلب بدست وبسایت طراحی سایت گردآوری گردیده است.

کلمات کلیدی : طراحی سایت , ساخت سایت , طراحی سایت در اراک

ساخت تم وب سایت به صورت سبک بخش اول

این محتوای به دست مرکز ساختن سایت تهیه گردیده است.

ایجاد تم پایگاه به صورت مناسب قسمت 1

یکی از مهم ترین قسمت های ایجاد وب سایت مبحث ساخت قالب میباشد . بسیاری از مدیران کسب و کارهای آنلاین فکر میکنند قالب تارنمای تنها برای ظاهر وب سایت مفید است و باید به گونه ای طراحی گردد که قدرت جذب کاربر را داشته باشد ، اصولا مدیران کسب و کارهای آنلاین به مسائل جانبی در کدنویسی template توجهی نمیکنند که یکی از این مسائل بهینه بودن  تمپلیت تارنمای از نظر سرعت بارگذاری و امکانات است.

در این متن قصد داریم شما را با مهم ترین نکات برای کدنویسی تم یک سایت به صورت بهینه آشنا نمائیم. در هنگام کدنویسی وب سایت ، اولین مسئله ای که با آن برخورد خواهید داشت بدون شک ساخت تمپلیت است ، قالب سایت شما تاثیر خوبی نیز در میزان بهینه سازی وب سایت خواهد داشت به همین دلیل از اهمیت بسیار زیادی بهره مند است اما متاسفانه بسیاری از مدیران تارنمای ها به این مسئله توجهی نداشته و به همین خاطر در بسیاری از موارد شاهد ایجاد تارنمای هایی هستیم که از نظر تمپلیت اصلا سبک نبوده اما از نظر ظاهر بسیار زیبا میباشند. زیبایی ظاهری قالب هیچ ایرادی ندارد بلکه بسیار مفید خواهد بود اما بهینه بودن یک template را نباید فراموش کرد .

این مطلب به دست وب سایت طراحی سایت ارزان تهیه گردیده است.

کلمات کلیدی : تعرفه طراحی سایت  , ساختن سایت , طراحی سایت ارزان , دانلود نرم افزار طراحی وب

باد گرفتن ایجاد و تنظیم یک نت ورک داخلی معمولی

فراگیری راه اندازی و تنظیم یک نتورک LAN معمولی

کلمات کلیدی مقاله : کلمات کلیدی :  دوره آموزشی سیسکو , آموزش شبکه , آموزش ccna , آموزش network plus

اگر در محیط کار یا منزل خود با بیش از یک کامپیوتر سروکار دارید احتمالا به فکر افتاده اید که آنها را به یکدیگر متصل کرده و یک شبکه کوچک کامپیوتری راه بیا ندازید .

با اتصال کامپیوتر ها به یکدیگرمیتوانید چاپگرتان را بین همه آنها به اشتراک بگذارید از طریق یکی از کامپیوتر ها که به اینترنت وصل است بقیه را نیز به اینترنت متصل کنید از هر یک از کامپیوتر ها به فایل های خود از جمله عکس ها ، آهنگ ها و اسناد دسترسی پیدا کنید ، به بازی هایی بپردازید که به چند بازیکن با چند کامپیوتر نیاز دارند . و بالاخره این که خروجی وسایلی چون DVD PLAYER یا وب کم را به سایر کامپیوتر ها ارسال کنید .

در این مقاله ضمن معرفی روش های مختلف اتصال کامپیوتر ها به یکدیگر انجام تنظیمات دستی را برای بهره بردن از حداقل مزایای یک شبکه کامپیوتری به شما نشان می دهیم .

ذکر این نکته هم لازم است که قسمت اصلی این مقاله به نصب نرم افزار اختصاص دارد اما در انتهای مطلب در خصوص ساختار شبکه و مسائل فیزیکی آن هم توضیحاتی داده ام

کلمات کلیدی :   دوره آموزشی سیسکو , آموزش سیسکو , آموزش ccna , آموزش network plus

متن صفحه اصلی و دوری از محتوای تکراری

این مطلب بدست مرکز طراحی سایت ارزان گردآوری گردیده است.

تکست صفحه اول و دوری از متن تکراری


تکست پیج اصلی  سایت شما بسیار مهم است . این مطلب صفحه اول  ترین متا تگی است که در وب سایت شما ثبت میشود. هرچه قدر متن پیج اصلی تارنما قوی باشد از نظر جذب مخاطب قوی تر عمل خواهید کرد . سعی کنید محتوای صفحه اصلی پایگاه خود را کوتاه و مفید بنویسید و به انشای آن توجه ویژه ای نمائید همچنین متن صفحه اصلی تارنما را بدون اشتباه املایی و تایپی بنویسید تا در نظر کاربران جلوه خوبی داشته باشد. به یاد داشته باشید تکست صفحه اول پایگاه از ارزشمندترین مسائل در ساخت سایت به حساب می آید.

نوشته شما باید از فونتی خوانا و کاربرپسند برخودار بوده و از نظر نگارشی و اشتباهات تایپی و دیکته ای وضعیت قابل اتکایی داشته باشد تا اصول کاربرپسندی را رعایت نماید . در نوشتن مطلب خود حتما از تگ H1 ( هدینگ ) استفاده نمائید به خصوص برای تیتر نوشته خود . در محتوای خود حتما از عکس استفاده نمایید و برای تصاویر نیز از خصوصیت های تگ alt استفاده نمائید. این محتوای به دست وبسایت طراحی سایت ارزان آماده شده است.

کلمات کلیدی : بهینه سازی سایت , بازاریابی اینترنتی , طراحی سایت