آموزش برندینگ و بازاریابی اینترنتی

آموزش برندینگ و بازاریابی اینترنتی

آموزش برندینگ و بازاریابی اینترنتی

آموزش برندینگ و بازاریابی اینترنتی

روشهای تهیه به جا کابینت ام دی اف در چیدمان داخلی آشپزخانه

عنوان: شیوه های خرید مناسب ترین رنگ کابینت آشپزخانه

 این مقاله در مورد انتخاب کابینت فلزی می باشد.

مبل تختخواب شو و دکوراسیون داخلی شیک و زیبا با هم ارتباط مستقیم دارند و همچنین تاثیر زیادی در طراحی فضای داخلی منزل و استفاده بهینه از فضای داخلی منزل و به خصوص منازل کوچک دارند.در اکثر مواقع محدودیت ها باعث می شوند تا ذهن انسان فعال تر شود و برای حل آن مشکل به دنبال راه حلی کارآمد باشد، مثلا همین فضاهای کوچک در خانه های امروزی. خیلی ها فکر می کنند حالا که دیوارهای خانه به هم نزدیک شده اند آن ها هم باید از خیلی از مبلمان های شان چشم پوشی کنند، اما طراحان و معماران خلاق این مشکل را هم حل کرده اند و با طراحی مبلمان های چند منظوره و مبل های تخت خواب شو بسیاری از این مشکل ها را حل کرده اند، شاید برای شما هم که خانه ای کوچک دارید آشنایی با انواع این مبلمان ها جذاب باشد، پس تا انتهای این مطلب همراه ما باشید تا با دنیای متفاوتی از مبلمان ها آشنا شوید.


مبل های تختخواب شو  در موقع نیاز از سمت جلو، یعنی همان قسمتی که کوسن ها روی آن قرار گرفته اند باز می شوند و به تخت خواب تبدیل می شوند، معمولا این مبل های تخت خواب شو عرض زیادی دارند و به عنوان سرویس خواب هم می توانند مورد مصرف قرار بگیرند.اگر به دنبال مبلمان های تخت خواب شو مدرن تری هستید، پیشنهاد می کنم تا از مبلمان هایی که پشتی های تاشو دارند استفاده کنید، در زیر این مبلمان ها پایه هایی به صورت اهرم قرار دارد و زمانی که بخواهید از این مبل ها به صورت تخت استفاده کنید، تشک ها روی این اهرم ها قرار می گیرد.

از سویی باید قبل از خرید دقت داشته باشید که بافت نهایی این نوع از مبلمان به صورتی باشد که هنگام خوابیدن روی آنها با سلیقه و ذائقه شما به طور کامل هماهنگی داشته باشد. جنس پارچه مبل یکی از نکات مهمی است که باید به آن توجه کنید. پارچه هایی با بافت درشت یا برجسته مناسب مبل های تختخوابشو نیستند. این مدل از پارچه ها با تمام زیبایی، موقع استفاده باعث آزارتان می شوند و بعد باید هزینه ای برای تعویض رومبلی در نظر بگیرید.به طور کل بافت هایی را که نرم و لطیف و مقاوم هستند، انتخاب کنید. همچنین می توانید ملافه ای را جداگانه برگزینید که به هنگام خواب و استراحت از آن روی تختخواب استفاده کنید.

هنگام خرید، الگو و طرح پارچه مبلی را انتخاب کنید که با اتاق شما هماهنگی داشته باشد، در نظر داشته باشید تنوع طرح و بافت این نوع مبلمان در بازار بسیار زیاد است. می توانید انواع گل دار، راه راه، چهارخانه و مدل های عروسکی را بنا بر سبک اتاق و نوع کاربرد آن انتخاب کنید.

هنگام خرید کاناپه های تختخوابشو به پایه های آن دقت کنید. کاناپه هایی را خریداری کنید که پایه هایش با چسب به بدنه کاناپه محکم شده باشد. آن دسته از کاناپه هایی که با میخ به بدنه متصل می شوند بعد از مدتی شل می شود و باعث نامیزان شدن و لق خوردن تخت خواب می شوند.

در این مقاله اشاره ای به دکوراسیون شده است.

تعدادی از هتل های معروف و زیبا در مالزی و آشنایی مناطق زیبا کوالالامپور

عنوان : لیست هتل های 5 ستاره و ایرانی در کوالالامپور و آشنایی مسیر های معروف مالزی

هر ساله افراد بسیاری برای دیدن زیبایی های مالزی با تور مالزی به این کشور سفر می کنند.

دبی، با معماری های بسیار زیبا و ویژه، خطوط هوایی فوق العاده، منظره های هنری زیبا و مدرن بیشتر شبیه شهر شانگهای است. برخلاف شایعه های موجود در مورد این شهر، دبی فرهنگ غنی دارد که بیشتر آن قابل لمس و دیدنی نیست. فرهنگ این شهر به عرب های بیابان نشین می رسد. مردم این منطقه، پیشینه غنی در داستان سرایی، شعر، موسیقی، رقص و شکار دارند.

در دبی سرگرمی ها و زیبایی های مختلفی وجود دارد از جمله می توان به خط متروی آن که با سرعت در آسمان حرکت می کند، پاساژهای بسیار بزرگ و مجلل و پیست اسکی سرپوشیده اشاره کرد. تماشای غروب آفتاب سوار بر شتر با استشمام هوای پاک سوار بر لنچ های عربی از سرگرمی های دوست داشتنی این شهر هستند.

از دیگر جاذبه های دبی باید به مسجد جمیرا، خانه شیخ سعید، پارک خور، برج خلیفه، موزه دبی، پالم جمیرا، برج العرب و پارک آبی اشاره کرد.

زمان های سفر به دبی
دبی در بیشتر روزهای سال، گرم و شرجی است. بهترین زمان برای بازدید از این شهر بین ماه های آبان تا اسفند است. در این ماه ها هوا معتدل است.

 اگر برای آفتاب، دریا و شن به این شهر سفر می کنید، فصل بهار و پاییز بهترین فصل ها هستند. در این هوا می توانید حمام آفتاب بگیرید و شب ها هم در رستوران ها، پاساژها و کافه های این شهر که همگی سیستم تهویه هوا دارند، گشت بزنید و تفریح کنید.

ارزان ترین تورهای مسافرتی دبی برای فصل تابستان است. تابستان دبی بسیار گرم است و دمای هوا بین ماه های خرداد تا شهریور بین 24 تا 40 درجه سانتی گراد است.

راه های سفر به دبی
خطوط هوایی ایران و امارات هر روزه به این شهر پرواز دارند. زمان پرواز این مسیر حدود یک ساعت و 45 دقیقه است.

بهترین گزینه برای رفتن به داخل شهر از فرودگاه بین المللی این شهر استفاده از تاکسی است البته اگر تور شما حمل و نقل رایگان نداشته باشد. در کنار همه تاکسی هایی که در ورودی ازدحام کرده اند، بهترین سرویس تاکسی که به طور رسمی اجازه کار از فرودگاه دبی را دارد، DTC است.

کرایه تاکسی های کوچک که تاکسی متر دارند برای هر کیلومتر 20 درهم، ماشین های بزرگ تر، 25 درهم است. کرایه تاکسی از فرودگاه به مقصد دیره حدود 35 درهم، به مقصد بور دبی یا بزرگراه شیخ زاید حدود 35 تا 70 درهم و به مقصد جمیرا حدود 45 تا 80 درهم هزینه دارد. کرایه های تاکسی با توجه به اینکه در چه ساعتی از شبانه روز باشید، وضعیت جاده و توقف های شما قابل تغییر است.

 از دیگر وسایل حمل و نقل می توان به خط مترو دبی و اتوبوس فرودگاه دبی اشاره کرد. با اینکه این وسایل ارزان تر از تاکسی هستند اما به راحتی آن نیستند. مخصوصا اگر ساک ها و چمدان های بزرگ و سنگین داشته باشید.

خط اتوبوس فرودگاه دبی در همه ایستگاه ها توقف دارد. این اتوبوس ها با سیستم تهویه هوا، بیشتر در مناطقی ایستگاه دارند که هتل های درجه متوسط و آپارتمان ها قرار گرفته اند. بنابراین برای آنها که در هتل های 4 یا 5 ستاره اقامت دارند، استفاده از اتوبوس راه حل مناسبی نیست.

اگر در هتل ارزان قیمت دیره اقامت دارید، خط 401 به میدان اتحاد، خیابان بانیاس، ایستگاه های اتوبوس ال سبخا و دیره می رود. در حالیکه خط شماره 402 اتوبوس ها از مرکز شهر دیره به کرمه، المنخول و بور دبی می رود.

گشت و گذار در شهر
وسیله حمل و نقل عمومی: همه حمل و نقل های عمومی در شهر دبی تحت نظارت دولت است. این سیستم که با تلفن 800 9090 به طور 24 ساعته پاسخگوست، همه اطلاعات زمان بندی حرکت وسایل نقلیه عمومی و کرایه های آنان را در وب سایت خود ارائه می کند. بهترین مسیر برای مسافرت های داخل شهری به منظور خرید و گشت زدن در پاساژها، استفاده از مترو دبی است. مترو در بیشتر پاساژهای بزرگ همچون مرکز خرید دبی ایستگاه دارد. هزینه های مترو از 2 تا 6 درهم است. مسافران می توانند با مترو، در مدت زمان یک روز همه جای دبی را با 14 درهم بگردند.

اتوبوس های تهویه دار، 79 ایستگاه در سرتاسر شهر دبی دارند. البته به ندرت اتفاق می افتد که گردشگران از اتوبوس برای سفرهای داخل شهری استفاده کنند. اما بهترین خط اتوبوس، جاده ساحل جمیرا است که اطلاعات ساعت حرکت اتوبوس و نقشه مسیر آن را به صورت آنلاین می توان پیدا کرد. باید توجه داشته باشید که اتوبوس های این شهر نیز همچون ایران دو بخش جداگانه مردانه و زنانه دارد و خانم ها باید در قسمت زنانه در جلوی اتوبوس سوار شوند.

قایق های چوبی عربی، هر 5 تا 7 دقیقه در رودخانه دبی، بین دیره و بور دبی در  حرکت هستند. این قایق ها هر روز از ساعت 5 صبح تا نیمه شب فعالیت دارند. هزینه این قایق ها که یک درهم است را باید به ناخدای آن پرداخت کنید. این قایق ها به محض پر شدن حرکت می کنند.

گردشگران می توانند لنچ های عربی را به طور شخصی کرایه کنند. هزینه کرایه آن از همه ایستگاه ها برای هر ساعت یکصد درهم  است.

تاکسی: موسسه تاکس دبی (DTC)، معتبرترین تاکسیرانی دبی است. همه تاکسی های این موسسه، تاکسی متر دارند. در همه پاساژها و مراکز خرید ایستگاه تاکسی وجود دارد. هزینه تاکسی برای هر کیلومتر در خلال ساعت های 6 صبح تا 10 شب 6 درهم، از 10 شب تا 6 صبح، 7 درهم است. اگر در ساعات شلوغی بیرون بودید و نتوانستید تاکسی پیدا کنید به نزدیک ترین هتل بروید در آنجا ایستگاه تاکسی وجود دارد. حتی نگهبان درب ورودی هتل نیز می تواند با تاکسیرانی تماس و برای شما تاکسی بگیرد.

اگر از این سر شهر برای آن سر شهر تاکسی بگیرید، حدود 80 درهم برای شما هزینه خواهد داشت. با 20 درهم هم می توانید یک دور کوتاه در سطح شهر بزنید.

کرایه اتومبیل: مسافرانی که برای کسب و کار به امارات سفر کرده اند و قصد دیدن شهرهای دیگر به غیر از دبی را دارند، اصولا از همان فرودگاه برای خود اتومبیل کرایه می کنند. در این مراکز خودروهای متنوعی وجود دارند اما بهترین روش برای کرایه خودرو، رزرو آنها به صورت آنلاین است. برای استفاده از این اتومبیل ها حتما باید گواهی نامه بین المللی داشته باشید.

بیشتر موسسه های کرایه اتومبیل در هتل های 5 ستاره و دیگر نقاط شهر دفتر دارند.

البته لازم است بدانید، امارات بیشترین آمار مرگ جاده ای در اثر تصادف را در جهان دارد. راننده ها اصولا قوانین راهنمایی و رانندگی را زیر پا می گذارند و بی اعتنا با قوانین رانندگی می کنند. ترافیک دبی بین ساعت های 8 تا 9:30 صبح (که کارمندان سرکار می روند) و 12 ظهر تا 2 بعدازظهر (موقع ناهار)، ساعت های 4 تا 6:30 بعدازظهر (ساعات برگشت کارمندان به خانه) و 8 تا 9 شب در روزهای پنج شنبه و جمعه (وقتی همه بیرون می روند) بسیار سنگین است.

اگر اتومبیل کرایه کردید، از رانندگی هنگام طوفان شن یا بارندگی خودداری کنید زیرا دید کافی نخواهید داشت و جاده ها لغزنده هستند. هنگام رانندگی مراقب شترها در بزرگراه ها باشید. البته صرف نظر از خطرات رانندگی در جاده، سفرهای جاده ای از دبی به روستای العین بسیار جذاب و دوست داشتنی است.

دانستنی های لازم پیش از سفر
خدمات اورژانس: برای ارتباط با پلیس، 999 و برای آتش نشانی نیز 997 را شماره گیری کنید.
سازمان گردشگری دبی: در همه پاساژهای دبی کیوسک دارد.
واحد پول: درهم است که به صورت Dh یا AED نوشته می شود.
کد تلفن: از خارج از کشور 00971 و از داخل کشور 4 است.
اختلاف ساعت با ایران: نیم ساعت
مدت پرواز: 1:45 دقیقه
قوانین و رسوم محلی
دبی علاوه بر قوانین مدنی، قوانین شرعی نیز دارد که باید حتما رعایت شوند. اسلام جزو اصلی زندگی روزمره مردم دبی است. حتی در قسمت های غربی شده شهر نیز اسلام حرف اول را می زند. مردم دبی نیز در روز 5 بار نماز  اقامه می کنند.







از مساجد، ایستگاه های پلیس، ساختمان های ارتش، بندرها و فرودگاه عکاسی نکنید. این برخلاف قانون است.

شما می توانید با ثبت نام در تور دبی از دیدنی های این شهر لذت ببرید.

مهاجرت به ایتالیا , مهاجرت به هلند , مهاجرت به ترکیه , مهاجرت به فرانسه مهاجرت به آمریکا , مهاجرت به اسپانیا

شخصیت شناشی جالب رنگ چشم ها!شخصیت شناسی براساس رنگ چشم افراد!

عنوان:تاثیر خارق العاده لبخند!

این مقاله درمورد اخبار بازیگران می باشد.

چنگ کان در لباس عروسکی در ایران پسرهایی پیدا می شوند که اگر دختر موردعلاقه شان به خواستگاری آنها جواب منفی بدهد، یکی از گزینه های زیر را انتخاب می کنند:

۱. اسید پاشی
۲.اتاق تمساح ها
۳.آدم ربایی
۴.قتل روی پل مدیریت


آن وقت در چین، پسری به اسم «چنگ کان»، بعد از شنیدن «نه» از دختری به اسم «ژائو»،  بعد از تحقیقات متوجه شده دختر مورد علاقه اش عاشق عروسکی به شکل هویج است، که شخصیت کارتونی یک انیمیشن است.چنگ کانبنابراین پنجاه دست لباس به شکل این عروسک هویجی (که ده هزار پوند برایش آب خورده) تهیه کرده و به تن خود و ۴۹ نفر از دوستانش پوشانده است . چنگ کانسپس این اکیپ جلوی یک فروشگاه یک نمایش موزیکال رقص را برگذار کرد و «چنگ کان» دوباره از «ژائو» خواستگاری کرده و البته موفق شد و همانجا عروس خانم را در آغوش کشید.چنگ کانحال به نظر شما چرا پسرهای ایرانی در این گونه مواقع دست به این نوع ابتکارها نمی زنند؟
الف. چون هویج شدن به اندازه آن چهار گزینه اول، هیجان ندارد
ب. چون در چین، دختر کم است و در ایران زیاد
ج. چون منتظرند «ابتکار چینی» هم به بازار بیاید بروند بخرند

















در این مقاله اشاره ای به جوک ولطیفه شده است.

سفارش آلبوم عروسی و ژست عکس عروس و داماد

عنوان: تکنیک های تهیه کت و شلوار داماد

این مفاله درمورد آتلیه عروس می باشد.

تکنیک های انتخاب کت و شلوار دامادی از مهمترین نکاتی است که لازم است هر دامادی در برگزاری مراسم عروسی به آن توجه داشته باشد. کت و شلوار لباسی رسمی و در عین حال زیباست که اغلب آقایان، آن را برای محافل مختلف می پسندند، اما یقیناً انتخاب این نوع پوشش، نکاتی دارد که دانستن آن خالی از لطف نیست. کت و شلوار از آن دسته لباس هایی است که گروه خاصی از آقایان آن را در هر فضایی می پسندند و همواره سعی دارند تا شکل این لباس را با محل مورد نظر خود هماهنگ کنند. یقیناً یک کت و شلوار براق برای محل کار هیچ مردی مناسب نیست. اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که معمولاً در محل کار، مهمانی ها یا سایر محافل ترجیح می دهید. لباس رسمی بپوشید، کت و شلوار بهترین گزینه است اما بهتر است قبل از خرید چند توصیه را نیز درنظر بگیرید تا بهترین و مناسب ترین کت و شلوار را بخرید.مد کت نخستین نکته در خرید این نوع لباس آن است که باید بدانید کدام مدل کت، مورد نظر است. شاید خیلی ها به این موضوع توجه نکنند، اما به عنوان مثال باید بگوییم کت هایی که دکمه های کمتری دارند رسمی تر بوده و برای مهمانی ها و مجالس رسمی مناسب است. کت و شلوارهای رسمی معمولاً رنگ های تیره دارند و پارچه های آن ها ساده تر است. بنابراین کت هایی با رنگ روشن و طرح دار یا براق نمی توانند گزینه مناسبی برای جلسات یا مهمانی های رسمی باشند.

اقلام مورد نیاز برای یک داماد خوش تیپ حالا کمی با تاریخچه پیدایش کت ها آشنا شدیم بد نیست به طور مختصر اشاره کنیم که یک داماد خوش تیپ باید حواسش یه چه نکاتی باشد و در یک کلام برای تبدیل شدن به یک شاداماد چه چیزهایی لازم است. قبل از هر چیز یک دست کت‌و‌شلوار که دقیقا قالب بدن‌تان باشد. دکمه شلوار باید به راحتی بسته شود، وقتی ‌می‌نشینید با آن راحت باشید و پاچه شلوار یک سوم قد کفش‌تان را بپوشاند. پیراهنی که به کت مورد نظرتان بخورد، سایز مناسبی داشته باشد و در ناحیه گردن، آستین، کمر، شکم و شانه دقیقا اندازه باشد. جلیقه‌ای که دکمه‌هایش درست زیر خط دکمه‌های کت‌تان قرار بگیرد و لبه پایینی آن روی کمر شلوارتان بیافتد.

کفشی که به کت و شلوارتان بخورد و وقتی آن را می‌پوشید در آن راحت باشید. یادتان باشد بهترین زمان برای خرید کفش، شب‌هاست چرا که در این ساعت ها پاهای‌تان حداکثر ورم ممکن را کرده‌اند. اگر صبح کفش را بخرید در روز عروسی که زیاد روی پاهای‌تان می‌ایستید آخرهای .شب پای‌تان ورم می‌کند و کفش پای‌تان را می‌زند ارتباط قد و کت
افرادی که قد متوسط یا کوتاهی دارند باید به یاد داشته باشند کت های دو دکمه بهتر و برای قد بلندها کت هایی که سه دکمه دارند مناسب تر است. افراد چاق بهتر است کت هایی را که دو چاک در قسمت پشت دارند انتخاب کنند تا قدری لاغرتر به نظر بیایند.

اندازه کت
یکی دیگر از موارد مهم در خرید کت و شلوار آن است که کت باید کاملاً اندازه شما باشد. بیش از حد گشاد یا تنگ بودن کت تصویری زشت از شما نشان خواهد داد. هنگام خرید دقت داشته باشید کت مورد نظر شما در قسمت سر شانه باید کاملاً مناسب با اندازه عرض شانه های شما باشد. اصلاً هم به این موضوع فکر نکنید که با پوشیدن یک پولیور می توانید کتی را که یک سایز بزرگ تر است، اندازه تن تان کنید.

آستین کت
دقت داشته باشید که اندازه آستین هم در جلوه بیشتر لباس بسیار مهم است. آستین کت نباید خیلی بلند باشد، بهترین اندازه برای آستین این است که آستین پیراهن شما یک سانتی متر از زیر آستین کت بیرون باشد، یادتان باشد شلوارهای خیلی گشاد و بلند هم از زیبایی لباس شما کم خواهد کرد.

دراین مفاله اشاره ای به انتخاب بهترین آرایشگاه عروس شده است.

نکات مهم برای بدست اوردن اقامت ماندگار دانشجویان دارای ویزای تحصیلی کانادا

عنوان: زندگی در کانادا و آشنایی با شهرهای آن برای اقامت کانادا

این مقاله درمورد راه های گرفتن اقامت کانادا می باشد.

کانادا (به انگلیسی: Canada) کشوری در شمال قاره آمریکای شمالی است که از ده استان (فدرال) و یازده مرکز اداری و سه قلمرو تشکیل شده‌است. این کشور از اقیانوس اطلس تا اقیانوس آرام و از شمال تا اقیانوس منجمد شمالی گسترده است. کانادا با مساحت ۹٫۹۸ میلیون کیلومتر مربع، دومین کشور پهناور جهان از نظر مجموع مساحت و چهارمین کشور پهناور جهان از نظر مساحت خشکی است. مرز مشترک کانادا با ایالات متحده، بلندترین مرز زمینی در جهان است. بخش زیادی از خاک کانادا به دلیل سرمای هوا و نزدیکی به قطب شمال، خالی از سکنه است. در زبان فارسی، نام کانادا بر اساس تلفظ فرانسوی آن رواج یافته‌است. تلفظ نام این کشور در زبان انگلیسی، کَنِدا است.

حکومت کانادا، یک دموکراسی پارلمانی فدرال و یک پادشاهی مشروطه است که در حال حاضر ملکه الیزابت دوم رئیس - کشور - آن است. ساختار حکومت کانادا از پادشاه یا ملکهٔ بریتانیای کبیر، دولت فدرال، دو مجلس سنا و عوام، دولت‌های ایالتی و فرماندار کل که به عنوان نمایندهٔ ملکه الیزابت ایفای نقش می‌کند، تشکیل شده است. رأی دهندگان کانادا و شهروندان نیز در قاعدهٔ این هرم قرار می‌گیرند. این کشور توسط دولت‌های مستقل از هم اداره می‌شود، که در مجموع زیر پوشش دولت فدرال قرار گرفته‌اند.

کانادا منابع طبیعی فراوانی دارد. آب و هوای آن سرد و در بیشتر نقاط قطبی است. البته آب و هوا در بخش جنوب غربی، جایی که شهر ونکوور در آن قرار دارد، معتدل است. آبشار نیاگارا، پهناورترین آبشار جهان هم در این کشور قرار دارد.

این کشور تا سال ۱۷۱۳ مستعمره فرانسه بود. در این سال انگلیس کنترل آن را در دست گرفت. در قرن نوزدهم کانادا استقلال یافت. این کشور عضو کشورهای همسود (مشترک‌المنافع) است. کنفدراسیون کانادا، زیر تشریفات سلطنت مشروطه مرتبط با پادشاهی متحده اداره می‌شود.

پایتخت سیاسی کانادا شهر اتاوا است، محلی که در آن مجلس فدرال کشور و خانهٔ فرماندار کل قرار دارد. او یک کانادایی است که به صورت تشریفاتی رئیس مملکت است و به عنوان نمایندهٔ ملکه الیزابت دوم در کانادا، مستعمرهٔ سابق بریتانیای کبیر، زندگی می‌کند. فرماندار کل، توسط پادشاه و به توصیهٔ نخست وزیر منصوب می‌شود.

بر پایه آمار ۲۰۰۶ (میلادی)، ۱۳۸٬۰۷۵ فارسی‌زبان در کانادا زندگی می‌کنند.
 مهاجرت به کانادا و لیست مشاغل

متقاضی خوداشتغالی ، به منظور مهاجرت به کانادا باید قصد و توانایی ایجاد یک کار برای خویش در کانادا را داشته باشد. مهاجر باید نشان دهد که شغل پیشنهادی تولید درآمد کافی جهت تأمین زندگی خود و وابستگانش را می‌کند. کشاورزان، ورزشکاران، هنرمندان، نویسندگان، مترجمان و … نمونه‌هایی از این گونه متقاضیان می‌باشند. لیست مشاغلی که از طریق این روش می‌توانند جهت مهاجرت به کانادا اقدام کنند در زیر آمده است. توجه داشته باشید که هر کدام از عنوان‌های شغلی زیر در بر گیرنده بسیاری از مشاغل بوده.

دراین مقاله اشاره ی به مهاجرت به کانادا شده است.