آموزش برندینگ و بازاریابی اینترنتی

آموزش برندینگ و بازاریابی اینترنتی

آموزش برندینگ و بازاریابی اینترنتی

آموزش برندینگ و بازاریابی اینترنتی

تهیه انواع میز ناهار خوری آشپزخانه

عنوان: خرید  مدلهای میز ناهار خوری آشپزخانه

انواع میز ناهارخوری مدرن و میز های سنتی و کلاسیک در طرح ها و رنگ های مختلف وجود دارند. قیمت میز ناهارخوری نیز یکی دیگر از المان های مهم در تصمیم گیری خرید میز ناهارخوری هستند. میز های ناهارخوری چوبی ساده و مدرن با قیمت مناسب عرضه می شوند. همچنین می توانید با هزینه بیشتر از طرح های خاص و میز های ناهارخوری مجلل استفاده کنید.

در ادامه تعدادی از تصاویر جدیدترین مدل های میز ناهارخوری را با یکدیگر می بینیم.

میز ناهارخوری چوبی و گرد

میز آشپزخانه

میز ناهارخوری مدرن با صندلی های ساده در آشپزخانه فضای باز

چیدمان آشپزخانه

میز ناهارخوری دو نفره چوبی و ساده

طراحی آشپزخانه

میز ناهارخوری پلاستیکی بسیار شاد و زیبا

طراحی آشپزخانه

میز ناهارخوری مربع قهوه ای

میز آشپزخانه مدل مارال آفر

میز ناهارخوری چوبی بیضی

میز ناهارخوری ویکتوریا 6 نفره وندا

منبع: خرید انواع میز ناهار خوری آشپزخانه

رنگ موهای مان را برای تابستان چگونه بلوند کنیم؟

عنوان: خطر مرگ با مصرف هسته‌های تلخ زردآلو

 درد پا یکی از رایج ترین بیماریها است که افراد از همه گروه های سنی تحت تاثیر قرار میدهد. درد پا می تواند در هر نقطه از پا از جمله انگشتان، پاشنه پا، مچ پا یا قوس پا رخ دهد و می تواند علل مختلفی داشته باشد نظیر: کهولت سن، پوشیدن کفش نامناسب، پیاده روی بیش از حد، برای زمانی طولانی روی پا ایستادن ، شکستگی، کمبود مواد معدنی، ناخن پای روینده در شصت ، دیابت و  شرایط دیگر.


چیزهای بسیاری در دسترس هستند که می توانید در خانه به طور طبیعی درد پای خود را تسکین دهید.


 در اینجا 10 داروی خانگی برای درد پا را بیان میکنیم.

1.سرکه
 سرکه در درمان های مختلفی استفاده می شود و می تواند درد پا بر اثر رگ به رگ شدن و یا بعلت های دیگر را با کاهش التهاب تسکین دهد.


 • وان را با آب داغ پر کنید. دو قاشق غذاخوری سرکه در آن بریزید. همچنین می توانید نمک دریا یا نمک فرنگی اصل را نیز با آن مخلوط کنید.اگر هیچکدام را نداشتید، فقط از نمک طعام استفاده کنید و پای خود را به مدت 20 دقیقه در آن خیس کنید.

داروی پا درد,درمان پا درد با داروهای گیاهی

سرکه می تواند درد پا بر اثر رگ به رگ شدن را با کاهش التهاب تسکین دهد

 
 • روش دیگر، تهیه ی مخلوطی از سرکه و آب در دو ظروف بمقدار مساوی است. یکی آب سرد و دیگری آب گرم. یک حوله را در مخلوط آب گرم خیسانده و فشار داده، سپس آن را اطراف پای خود به مدت پنج دقیقه بپیچید. همین کار را نیز با مخلوط آب سرد انجام دهید. روزانه این عمل را حداقل سه یا چهار بار تکرار کنید.

 

 2.آب گرم و آب سرد
آب گرم و آب سرد می تواند در درمان درد پا موثر باشد. درمان با آب گرم، جریان خونرسانی به پا را افزایش میدهد و درمان با آب سرد التهاب را کاهش می دهد.


 • یک سطل را با آب سرد و دیگری با آب گرمی که قابل تحمل باشد، پر کنید . روی یک صندلی راحت بنشینید و پای خود را به مدت سه دقیقه در آب داغ نگه دارید و سپس همین کار را با آب سرد بمدت حداقل 10 ثانیه تا یک دقیقه انجام دهید. اینکار را دو یا سه بار انجام دهید و سرانجام در حمام پای خود را با آب سرد  بشویید.

 • گزینه دیگر اینست که یک پد گرما و بسته یخ را بطور متناوب به مدت 10 دقیقه برای کاهش درد پا روی پایتان بگذارید.


 3.سولفات منیزیم یا نمک اپاسوم
سولفات منیزیم می تواند به تسکین فوری درد پا کمک کند. ترکیب گرما و سولفات منیزیم که به خوبی درد پا را تسکین میدهد.

•  دو یا سه قاشق غذاخوری نمک فرنگی اصل را در وان آب گرم بریزید.


•  پاهای خود را به مدت 10 تا 15 دقیقه در وان بگذارید.


• نمک باعث میشود تا پاهای شما خشک و زبر شود. بنابراین بعد از آن از مرطوب کننده استفاده کنید.

  4. یخ درمانی
 یخ درمانی یک راه خوب برای کاهش درد و تورم پا است. مقدار کمی یخ خرد شده را در کیسه های پلاستیکی کوچک بریزید و از آن برای ماساژ منطقه آسیب دیده در یک حرکت دایره مانند استفاده کنید. همچنین می توانید کیسه ی سبزیجات منجمد شده را در یک حوله نازک پیچیده و استفاده کنید.


 سرما به طور موقت باعث بی حس شدن انتهای عصب در ناحیه دردناک شده و به شما آرامش می دهد. همچنین تورم را نیز کاهش میدهد. بسته یخ را بیش از 10 دقیقه در یک زمان استفاده نکنید. زیرا می تواند به پوست و اعصاب آسیب برساند.

داروهای خانگی برای درد پا,درمان پا درد

 روغن میخک در درمان درد مفاصل و  درد پا توسط  افزایش گردش خون ،بسیار موثر است

 
  5. روغن میخک
 روغن میخک در درمان سردرد، درد مفاصل، پای ورزشکاران، قارچ ناخن و همچنین درد پا توسط  افزایش گردش خون ،بسیار موثر است.

 • برای تسکین سریع، به آرامی پای خود را با روغن میخک ماساژ دهید. این کار جریان خون را تحریک کرده و باعث شل شدن عضلات میشود.همچنین می توانید پا و پاشنه پا را با روغن میخک چند بار در روز ماساژ دهید.


 • اگر پوست حساس یا نازکی دارید، سه قطره روغن میخک رقیق را با یک قاشق چای خوری روغن زیتون یا نارگیل و روغن یرجین مخلوط کرده و سپس پای خود را با آن ماساژ دهید.

 6. فلفل قرمز
فلفل قرمز منبعی غنی از کپسای سین است که برای از بین بردن درد عضلانی، ورم مفاصل، فشار عضلانی، کمر درد، پا درد شناخته شده است. • اگر پای شما زمانی که سرد میشود،درد میگیرد، قبل از پوشیدن مقداری فلفل قرمز در جوراب خود بریزید. اینکار باعث میشود تا پای شما گرم نگه داشته شود.


• درمان دیگر اضافه کردن نصف قاشق چای خوری پودر فلفل قرمز به نصف سطل آب گرم و خیس کردن پاهای خود برای چند دقیقه در آن است. اینکار اثر تسکین دهنده دارد و باعث تسکین درد پای شما میشود.   7. روغن های ضروری
روغن های ضروری مانند روغن اوکالیپتوس، روغن نعناع و روغن رزماری به تسکین پاهای خسته، زخم و درد کمک خواهد کرد. 1. چهار قطره از هر یک از روغن های اوکالیپتوس و روغن رزماری و دو قطره روغن نعناع را در آب داغ بریزید. 2. پاهای خود را به مدت 10 دقیقه در آن خیس کنید.

 

 از گیاه مریم گلی برای درمان درد پای ناشی از رگ به رگ شدن استفاده کنید 8. مریم گلی
اگر درد پای شما بعلت فشار، رگ به رگ شدن و یا جراحت است، میتوانید از گیاه مریم گلی برای رهایی از درد استفاده کنید. همچنین می تواند بوی بد پا را کاهش دهید.1. به آرامی تعداد کمی از برگهای مریم گلی را با دست جدا کرده و سپس آنها را در یک قابلمه که کمی کمتر از یک فنجان سرکه سیب در آن ریخته اید،قرار دهید.

2. مخلوط را بمدت پنج دقیقه بجوشانید. 3. یک پارچه ی  پنبه ای را در محلول گرم شده خیس کرده و سپس آنرا روی منطقه آسیب دیده قرار دهید. 4. اینکار را چند بار تکرار کنید.


 9.دانه خردل
 دانه خردل در درمان درد پا استفاده میشود و به حذف آب سمی از بدن، بهبود گردش خون و کاهش التهاب و در نتیجه دادن تسکین تورم و درد کمک میکند.

1. مقداری دانه خردل را بکوبید و آنها را به نصف سطل آب گرم اضافه کنید. 2. پای خود را در آن به مدت 10 تا 15 دقیقه قرار داده و سپس خشک کنید.  دفعه بعد هم که درد پا داشتید، به سادگی میتوانید از هر یک داروهای طبیعی که در بالا ذکر شد استفاده کنید. اما اگر درد غیر قابل تحمل بود و بهبود پیدا نکرد، حتما به دکتر مراجعه کنید.

درمان پا درد با داروهای گیاهی,گیاهان دارویی برای پا دردمارچوبه درمانی موثر برای درد پای ناشی از التهاب یا ورم است    10. مارچوبه
 مارچوبه درمانی موثر برای درد پا است مخصوصا هنگامیکه درد بعلت  التهاب یا ورم باشد. به سادگی ، به مدت چند دقیقه مارچوبه را بخار کنید و سپس آن را بخورید. این نوشیدنی به عنوان یک دیورتیک یا ادرار آور طبیعی عمل می کند، و به دفع کردن مایع اضافی بدن و در نتیجه کاهش التهاب کمک میکند.

زیباترین و فوق العاده ترین بزرگراه های ژاپن

عنوان: تست شخصیت شناسی خیلی جالب

نام سنگاپور طی سه سال گذشته در فهرستی که هر ۶ ماه یکبار در واحد اطلاعات اکونومیست منتشر می‌شود، دیده شده است. این شهر بالاتر از دیگر رقیبان اروپایی، آسیایی و حتی آمریکایی خود در این لیست قرارگرفته است.
تحقیق در مورد ۱۳۳ شهر دنیا و اندازه‌گیری ۱۶۰ فاکتور زندگی روزمره، از غذا و لوازم آرایشی تا قیمت حمل و نقل و قبوض آب و برق، باعث انتخاب سنگاپور شده و آن را بالاتر از زوریخ و هنگ کنگ که در کنار هم در مکان دوم هستند و ژنو و پاریس که در تعقیب آن دو هستند، قرار داده است. به نظر می‌رسد که هزینه‌های زندگی در سنگاپور به دلیل مالیات سنگین کالاها و خدمات از جمله مالکیت خودرو، بالا رفته است.

طبق این گزارش، حمل و نقل در این شهر حدود ۲.۷ برابر بیشتر از نیویورک است. قیمت ماشین در سنگاپور بسیار زیاد است؛ نزدیک به ۱۵۳ هزار دلار برای یک ماشین متوسط درمقایسه با ۲۲ هزار دلار برای همین ماشین در نیویورک.


عوارضی که کاشت ناخن ایجاد می کند.

عنوان:بازیگر محبوب کره ای این روزها کجاست؟! | اشتباهات متداولی که در تربیت فرزندان رخ می دهد | ریش چه تاثیری در جذابیت مردان دارد | ده خارق العاده هابیت ها}

این مقاله درمورد اخبار بازیگران می باشد.

بازیگر دوست داشتنی کره ایجومونگ بازیگر مشهور کره ای که سریال محبوبش در تلویزیون ایران حسابی گل کرد، این روزها کجاست و چه کار می کند؟ سونگ ایل گوک فارغ‌التحصیل رشته فیلم و تئاتر از دانشگاه چئونگ جو در شهر سئول می‌باشد.
او نوه «کیم دوهان» پسر «کیم جو جین» فرمانده جنبش استقلال کره در ابتدای سده 19 میلادی و پسر کیم ایول دونگ (بانوی بازیگر کره‌ای) است. او در 15 مارس 2008با یک قاضی دادگستری اهل بوسان ازدواج کرد.
جشن عروسی آنها در هتل شرایتون واکرهیل سئول برگزار شد و آن‌طور که گفته می‌شود صاحب سه قلو هستند. دائه‌ها (به معنای کره)، سین کوک (به معنای صبوری) و مان سی (به معنی زندگی) نام فرزندان اوست و البته نام همسرش جونگ سونگ یو می‌باشد.

او پس از بازی در سریال جومونگ که در سال 2006 ساخته شد در سریال‌های زیر به ایفای نقش پرداخت.

*خانواده کیمچی – سال 2012
*دایره جنایی- سال 2011
*مردی به نام خدا- سال 2010
*امپراتور بادها- سال 2008
*تبلیغ کننده پارلمان – سال 2007
همچین او در چند فیلم سینمایی پس از جومونگ نیز ایفای نقش کرد.
*اجنه 2012- خالکوب 2014- مرکب 2014.





این بازیگر که توسط شرکت مطرح LG در تابستان 88 به ایران آمده بود، می‌گوید:

*در کره تا به حال سریال‌های ایرانی پخش نشده ولی چند فیلم سینمایی مانند «بچه‌های آسمان» روی آنتن رفته است.

* تمام بازیگران، کارگردان و هنرمندان معلم من هستند؛ و من باید از آنها بیاموزم، بنابراین نمی‌توانم از بین آنها یک فرد را انتخاب کنم.

* ایران تاریخ و تمدن عظیمی دارد، من به این مورد اهمیت زیادی می‌دهم. البته ایرانیها به داستان‌های قهرمانی خیلی معروف هستند. «جومونگ» هم داستان یک قهرمان است، بنابراین بین او و داستان‌های ایرانی شباهت‌‌هایی وجود دارد.

*ترافیک تهران سنگین است. البته در کره هم چنین وضعیتی وجود دارد که در زمان پخش سریال «جومونگ» این ترافیک کاهش می‌یابد.

*رزمی کار نیستم، ولی سه ماه پیش از بازی در این سریال، تمرینات زیادی کردم. به ویژه در زمینه اسب‌سواری؛ به طوری ک تمام صحنه‌های اسب‌سواری را خودم بازی کردم.

*زمانی که سال‌ها پیش ارتباط صمیمانه ایران و کره آغاز شد، قرار شد در کره جنوبی خیابان «تهران» و در ایران خیابان «سئول» نامگذاری شود و این اتفاق افتاد و در حال حاضر، خیابان تهران معروف‌ترین و گران‌ترین خیابان کره‌جنوبی است.

*عاشق ورزش کردن هستم و در موقع بیکاری، حدود شش ساعت به این کار می‌پردازم. از میان رنگ‌ها هم به آبی علاقمندم و هم قرمز و موقع ورزش یا کاملا آبی می‌پوشم یا کاملا قرمز. البته رنگ مشکی را هم دوست دارم.

 دراین مقاله درمورد ژست عکس بازیگران  اشاره ای شده است.